Visszaszevasz

Friss topikok

@doktorbloghu

Linkblog

Utolsó kommentek

Mi kell ahhoz, hogy az Index2 szerkesztői kiemeljék a posztodat?

2016.04.19. 13:54 ge

dr_1.gif

Szeretnénk egy kis segítséget nyújtani azoknak, akik a szívesen tárnák a szélesebb olvasóközönség elé a posztjaikat és boldoggá tenné őket, ha az Index2 szerkesztői kiemelnék posztjaikat az Index2 felületeire.

A működésünkről

A szerkesztők két felülettel dolgoznak: az Index.hu-n lefelé görgetve találod a blogdobozt, illetve egy külön címlapunk is van, az Index2. Kora reggeltől késő estig több ember is dolgozik azon, hogy a blog.hu-n születő posztok közül a lehető legtöbb érdekes és jó posztot kiemeljék. Ehhez folyamatosan figyeljük a megosztott hirdetés státuszú blogokat, a beküldéseiteket és a blog.hu legjobban pörgő anyagait.

A válogatásról

Az első szempont, a hirdetési státusz. Ha nem engedsz hirdetést a blogodba, kikerülsz abból az óriási kalapból, ahonnan a szerkesztők dolgoznak, így nem is látjuk a posztjaidat.

Csak megosztott hirdetéses blogokat emelünk ki,

ezt bármikor átállíthatod a blogod admin felületén a beállítások/hirdetések menüpontban.

A blog.hu hirdetési rendszeréről a segítség oldalon olvashatsz részletesebben.

Friss posztokkal dolgozunk, de mivel rengeteg anyag születik egy nap, előfordul hogy másnapra csúszik a kiemelés. Több napos, 24 óránál öregebb posztokat viszont már nem szeretünk kirakni, hiszen az olvasók is a friss tartalmat keresik.

Azt is szeretjük, ha máshol még nem volt olvasható, amit írtál. Ha a poszt más blogból/oldalról van átmásolva, vagy már egyszer megjelent (akár nálad is), nem fogjuk kiemelni. Ha a posztban hivatkozol más oldalakra, az nem gond, de ha az írásod lényege máshol van és oda vezeted az olvasót, az sem szerencsés

Fontos nekünk, hogy az olvasók mindenből a legjobb és legérdekesebb írás találják nálunk. Ezért ha egy témához többen nyúltok, sajnos mindenki nem fog kiférni. Ha viszont gyors vagy, érdekesen nyúlsz egy témához, esetleg sok szép képet használsz, növeled az esélyeidet a kikerülésre.

Ha már kikerült a posztod, egy ideig biztosan kint is marad. Nekünk is fontos az olvasottság, ezért folyamatosan figyeljük a címlapjaink statisztikáját. A jobban pörgő anyagok tovább maradnak kint, a rosszabbul teljesítők helyére viszont újabb posztokat rakunk. 

bloggggg.jpg

Ha az írásod mást sért, olyan kép vagy videó van benne, ami túl van a jó ízlés határán, esetleg törvénybe ütközik, akkor biztosan nem fogjuk kiemelni.

És nem utolsó sorban: kollégáink szíve csücske minden blogger, minden poszt és minden olvasó. Többségünk évek óta blogszerkesztőként dolgozik, legtöbbször pár mondatból tudjuk, mennyire érdekli az olvasókat, azaz mennyire lesz jól olvasott egy anyag. Épp ezért fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a kiemelésről illetve a poszt elhelyezéséről mi döntsünk, de igyekszünk mindenkinek lehetőséget nyújtani a megjelenésre.

Ajánld magad!

Az Index2 címlap jobb felső sarkában neked is van arra lehetőséged, hogy posztot ajánlj. Itt kérlek csak megosztott hirdetésű, friss posztot küldj, a régi posztokkal feleslegesen bombázol minket, nem fogjuk kirakni őket.

Az ajánlóban viszont kérünk, hogy ne csak a poszt url-jét küldd be, hanem írj egy jó kis címet és egy rövid, de frappáns ajánlószöveget is hozzá. Ha nem vagy biztos benne, milyen jellegű és hosszúságú cím és ajánló a legjobb, nézz körül a felületeinken. A beküldéshez írt szövegek megváltoztatásának jogát fenntartjuk.

A beküldött poszt az aktuális címlaposhoz kerül. A többszöri beküldés nem növeli a kikerülés esélyét.

Tehát akkor röviden

Hirdetés mentes beállítással kikerülhetek? Nem. A megosztott státusz alapfeltétel.
Régi posztom kikerülhet? Nem. Írj valami frisset és küldd be azt!
Másolt posztom kikerülhet? Nem. Írd le, TE mit gondolsz, az is lesz olyan érdekes!
Hol tudom ajánlani magam? Az Index2 címlapján. Itt ha egyszer beküldöd a posztod, már mindent megtettél, amit lehetett.
Elég ha linket küldök? Nem! Írj címet és ajánló szöveget is, köszönjük!

És ha bármi kérdésetek van, azt tegyétek föl kommentben, igyekszem rövid időn belül válaszolni.

 

 

 

 

124 komment

Címkék: index2

A bejegyzés trackback címe:

http://szevasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr308643676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

VeresSzilárd 2016.04.20. 13:37:25

@Blogin: Akkor, hibás az elemzésetek, ugyanis amiket állítasz, az nem igazán felel meg a valóságnak, egészen konkrétan nem igaz, sőt. Ugyanis reggel 8-tól egészen éjfélig óránként vagy másfél óránként szoktak új anyagok kikerülni a címlapra, ha hétvégén mondjuk kevesebb az anyag, akkor előfordul, hogy 2 óránként. De ez a maximum.

Blogin · http://apologetika.blog.hu 2016.04.20. 13:39:40

Az elemzés publikálása előtt megmutatjuk majd nektek, és megnézzük, miért mutat mást a gép. Ha reagáltok rá, bekerül az anyagba. Köszi a választ!

VeresSzilárd 2016.04.20. 13:42:49

@Blogin: Oké, szeretettel várjuk!

vNHM 2016.04.20. 14:08:02

Latom a jo oreg, sztalinista cenzura itt is mukodik.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.20. 14:26:49

@ge: szerintem azon van felháborodva, hogy az ide behányt mocska törlődött.

vNHM 2016.04.20. 16:26:44

@Hóhér az utolsó barátod: A mondat helyesen: "Szerintem, azon van felhaborodva, hogy az ideirt tanacsait torolted."

élhetetlen 2016.04.20. 17:27:03

Ez jó! Eddig nem értettem, hogy egy húsvét előtti bejegyzés arról, hogy a hibiszkuszban festett tojás szénfekete lett, miért nem érdekes, és miért érdekes egy bejegyzés arról, hogy hogyan kell tojásrántottát sütni, vagy tojást főzni. Már értem.

Balázs utazik · http://www.balazsutazik.hu 2016.04.20. 17:39:45

Ez egy hasznos poszt! Jöhetnek még az insider infók a jövőben is.
Én azt tapasztaltam, hogy hétvégén nagyobb esély van a cikkek megjelenésére, amik valamivel tovább is maradnak az oldalon.

Mi a helyzet a videós megjelenésekkel? Ha eredeti tartalmat készítek, amit a youtube csatornámra töltök fel, az gondot okoz-e (indavideós kapcsolatok miatt)? Kizárja a poszt népszerűsítését a főoldalakon ha nem indavideo van belinkelve?

Reklámok? Mennyire kizáró ha a cikkben szerepel cég vagy link ajánló. Nem feltétlen a fizetős megjelenésre gondolok, hanem ami tartalmi szempontból oda való. Utazásnál szálloda linkje, utazási iroda, légitársaság, stb.

És a jogtiszta fotó, illusztráció? Forrás megjelölés szükséges ha nem saját képet töltök fel?

Köszi

zord íjász · http://zordidok.blog.hu 2016.04.20. 17:53:25

Most olvasom az indexen, hogy milyen elsöprő erőt képviseltek a blogtartalmak vadászmezején IS a Századvég szerint - és ebben 100 %-ig igazuk is van. Csak gratulálni szertnék nektek és kívánok valamennyiőtöknek jó egészséget, szerkesztő urak,

de

azért azt megjegyezném, hogy a friss posztokra vonatkozó ajánlásotok tényszerűen cáfolható. 2015 decemberében pl. egy olyan blogposztot raktatok ki az index címoldalára, a blogketrecbe, ami 2013 januárjában íródott. Egy kövér 3 éves posztot tehát. Ez volt az:

prusi.blog.hu/2013/01/12/az_1987-es_nagy_havazas

Na ezt csak azért mondom, mert nagyon hálás voltam érte, ugyanis tökéletesen illeszkedett a nagykovácsi jégkatasztrófát feldolgozó 3 részes posztomba, így ismét csak gratulálhatok. A blog.hu egy kitűnő szolgáltatás és én -afféle konzervatív jobboldali liberális elhajlóként- a Századvéggel szemben azért sem haragszom rátok, hogy szeretitek rugdosni a kormányzatot. Annak idején ugyanis pl. a Vastagbőr is rendszeresen címlapot kapott, pedig ők is ott rúgtak vágták az akkori kormányzatot, ahol érték. Csak ezt a Századvég elfelejtette megemlíteni az indexfóbiás, csillmilliárdos tanulmányában. Üdv.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.20. 17:54:00

@Balázs utazik: reklámok... jó, hogy említed. Nem lehetne a reklám blogokat, pontosabban a blognak álcázott hirdetési felületeket valahogy megjelölni? Kicsit teli a tököm azzal, hogy sok esetben igen gusztustalan reklámtevékenységet folytató szarokba botlom a címlapos ajánlókban.

Hegedűs Anikó 2016.04.20. 19:07:12

Még a mai napon képes vagyok meglepődni, mennyi rosszindulatú ember van Magyarországon.. De tényleg. Szerintem ez egy nagy segítség azok számára, akik mondjuk most kezdenek blogot írni, és nem tudják hogyan is működik ez. De persze fejtse ki mindenki a véleményét, csak ennél kulturáltabban is lehetne. Nekem eddig semmi baj nem volt az index2-vel. Ha olyan cikket írtam, ami jó volt, és sokakat érdekelhetett, akkor kitették, de ha nem, akkor nem. El kell fogadni.

xclusiv 2016.04.20. 19:38:23

@ge: "posztokat pedig nem mi írjuk, sem az indexes kollégák, hanem ti, bloggerek. ;)"

Kérlek ne sértegess xD
(Amúgy tényleg nem vagyok az.)

"az új tartalmat pedig félreérted. a poszt ne legyen több napos, a tartalom pedig ne legyen kopipészt. sok téma van, amit megírt már egy bloggereknél gyorsabb újság, vagy feldolgozott más, de pl. ahogy a blogger nyúl hozzá, az esetleg megint egy új szempont, úgyhogy mégis kattintják az olvasók."

A nem kopipészt tartalomba pedig nyilván belefér az 1 mondatot és 1 belinkelt jútúb videót tartalmazó post is és az 1 darab képet és egy 1 darab szavazást tartalmazó pinablog-post is.
Itt ugye hozzányúlásról nem beszélhetük, újdonsáról se, az utóbbi eset pedig egyértelmű kopipészt, valamint jogsértés is nyilván

A pongyola és/vagy érthetetlen és/vagy magyartalan fogalmazást pedig inkább hagyjuk is...

Kovi1970 2016.04.20. 22:58:22

Szép jó estét!

Mostanában többször tapasztaltam olyat, hogy kiraktok egy kissé tendenciózus és pont ezért provokatív posztot, ami be is indítja a kommenteket, majd a blog szépen elkezdi egyoldalúan kiirtani a kommenteket, és csak azt hagyja meg ami az ő álláspontját tükrözi vissza.

Ma pont egy ilyen cikket tettetek ki (ovdmagad.blog), amely meglehetősen amatőr módon írt a cukrokról. Aki meg szépen elmagyarázta, azt ma estére törölte a blogger.

Mit érdemes ilyenkor tenni? Van valami szégyenfal az ilyen blogokra?

Kovi1970 2016.04.20. 22:59:34

És akkor még egy kérdés: mitől rózsaszín az egyik komment háttere és fehér a másiké?

ge 2016.04.21. 06:35:17

@Balázs utazik: nem kizáró ok a youtube és nyugodtan hivatkozhatsz a témához kapcsolódó oldalakat, persze. a forrás megjelölése pedig nem kötelező, de illik. ha nem jelölöd, akkor sincs semmi. :)

ge 2016.04.21. 06:37:40

@zord íjász: ez egy ún. örökzöld kiemelés lehetett, előfordul hogy ha nagyon nincs anyag (ünnepek, hosszú hétvégék, tanítási szünet stb.), akkor körülnézünk a régi kedvenceink (illetve az olvasók kedvencei) között, de ilyenkor jelöljük is, hegy ez egy archív poszt.

ge 2016.04.21. 06:38:35

@Hóhér az utolsó barátod: jelöljük, szürke címkét kapnak a szponzorált tartalmak.

ge 2016.04.21. 06:40:52

@Kovi1970: ezzel sajnos nem tudunk mit kezdeni, valóban nem túl korrekt megoldás, de nem tilthatjuk a komment törlést

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.21. 08:03:44

@ge: nem szponzorált(???) tartalomról beszélek. Bár ezt a szürkeséget sem vettem eddig észre.
Itt nen akarok plusz reklámot csinálni nekik, de ha akarod, privátban tudok küldeni. Egyet akár azonnal, egy másikba tegnap botlottam és van néhány amit csak akkor, ha újra látom.
Mellesleg nem tudom, rád/rátok taetozik-e, mert elsősorban a blog.hu/cimlap oldalról szoktam odatévedni. Az index címlapon vagy az index2 oldalon ritkábban látom őket.

ge 2016.04.21. 09:16:26

@Hóhér az utolsó barátod: a hirdetések kezelése nem a mi asztalunk, azzal a blog.hu foglalkozik. de mi is látunk olyan blogokat, amiket hirdetésre használnak, ezeket nem emeljük ki.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.21. 09:32:18

@ge: ettől tartottam... A blog.hu "csapat" kommunikációs készségei meg az indamail nemlétező supportjával vetekszenek egy ideje.
Mondjuk amit átküldtem, az úgy él az emlékeimben, hogy az index2-n akadtam rá...

polgarz 2016.04.21. 10:28:06

@Hóhér az utolsó barátod: Szia! Már leveleztünk a supporton keresztül, ott nem tűnt úgy, hogy elégedetlen vagy, legközelebb nyugodtan adj ennek hangot ott :) A supportot én csinálom több, mint egy éve, nincs olyan levél, amire ne válaszolnánk (és a blog.hu-val kapcsolatos). Az indamail supportját nem a blog.hu végzi, kérlek ne vedd egy kalap alá a két termékünk kommunkációját. Legyen szép napod!

polgarz 2016.04.21. 10:29:03

@Kovi1970: Szia! Az adminok kommentje fehér, a nem adminoké rózsaszin, sőt, van még egy szín, ha neked címeznek, az sárgás (ahogy ez a komment is)

polgarz 2016.04.21. 10:32:34

@Hóhér az utolsó barátod: A blog.hu címlapra kikerülő posztok pedig "félautomaták", a blogokat belső kategóriával látjuk el vagy mi, vagy az indexes kollégák, és ez alapján automatikusan kerülnek a blog.hu cimlapra a tartalmak, így előfordulhat (sajnos), hogy egy-egy blog, aminek megszavaztuk ezt a bizalmat, hirdetési célra használja a felületet. Ez ellen remekül lehet védekezni, ha használod a követés funkciót, és kvázi saját címlapot gyártasz magadnak, az általad látogatott blogok alapján.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.21. 11:26:28

@polgarz: az indamaillel csak egyszer próbáltam levelezni, azóta sem jött válasz. Veletek soxor és... khm... szóval maradjunk annyiban, hogy vannak hiányosságok. :)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.21. 11:37:35

@polgarz: a követés pont arra jó, amit nem nagyon nem akarok egy címlaptól. Nem véletlenül ajánlottam fel a múltkor, hogy ha kell, szívesen besegítek a címlapra kerülő oldalak válogatásában.
(mellesleg annál a "dashboard"-nál jobban csak a mobilos felületet utálom a blog.hu-n)
Mert a követés funkció arra jó, hogy ismerős, engem érdeklő blogokon megtaláljam a friss cikkeket (erre mintha kitalálták volna az RSS-t anno). Viszont arra tökéletesen alkalmatlan, hogy új blogokat, netán régi, de a szerkesztőség által valamiért ignorált blogokat megtaláljak.

M.KISSEN 2016.04.21. 12:18:03

@ge: Köszi, ez engem bőven megnyugtatott, és így is tapasztalom - csak, hogy valami pozitív vélemény is legyen itt.

Tranquillius 2016.04.21. 14:38:05

Sziasztok! Máshol még nem volt rá mód, de most a szerzőtársak nevében is köszönjük szépen, hogy rendszeresen kiemelitek a Pangea blogot!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2016.04.21. 16:40:15

@Várháborúkkora: igen, én is szívesen látnék egy sorrendes listát, hogy mely blogok a legnépszerűbbek a blog-hu-n?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2016.04.21. 16:44:11

@sixx: hoppá ! itt a mester ! mostantól vigyázni arra ki mit ír :)

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2016.04.21. 16:45:43

@Tehetséges ugandai buzi: szerinted honnan van az a rengeteg "remek" anyag? :D

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2016.04.21. 16:51:58

@Hegedűs Anikó: "Még a mai napon képes vagyok meglepődni, mennyi rosszindulatú ember van Magyarországon.."

oké, de ez hogy jött most ide?

ge 2016.04.22. 10:39:27

@Tranquillius: örömmel tesszük, köszi a remek posztokat :)

gordiuszblog · http://gordiusz.blog.hu 2016.04.22. 12:23:51

Szia! Véletlenül bekerültem a "Film" kategóriába az I2-n. Nem tehetek róla, hogy elhunyt Guy Hamilton [RIP], bárminemű összefüggés csak a véletlennek köszönhető és/vagy a szalag öt másodpercen belül megsemmisíti önmagát!
dex.hu/x.php?id=inx2cl&url=http%3A%2F%2Fgordiusz.blog.hu%2F2016%2F04%2F21%2Fbond_in_love

ge 2016.04.22. 14:00:09

@gordiuszblog: a kiemeléseknél az első csoki a blognév, a második jellemzően a poszt témája. ha legközelebb nem film témájú posztot emelünk ki tőled, akkor már nem lesz ott.

gordiuszblog · http://gordiusz.blog.hu 2016.04.22. 15:04:00

Kedves Eszter!
Értem, érteni vélem, kivéve a "csoki"-t.
Girlbait a cím, meg lehet az első bekezdés is, mert még keresem a célcsoportomat, de ez nem filmes téma.
Esküszöm, ez egy privacy blog és tech téma.
Köszi azért!

Magdi_ · www.magdibutor.hu 2016.04.22. 19:34:06

Sziasztok,

Honnan láthatom ha valaki benyomja a +Követés gomobot,és bármi egyéb információt róla Beállításoknál nem találtam. (FB-on ügye ez az alap "mérőszám" és még további infot is kaphatok ha megnézem az adatlapját a követőről.)
Köszönjük szépen mi is, hogy rendszeresen kiemelitek a bútorblogot! Van még mit mondani lakberendezés témában, igyekszünk igényes tartalmat adni.

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.04.22. 21:11:07

@Ződ2000: HEURÉKA!!!
Megvan a számláló hibájának az oka: a galéria képeinek megtekintése képenként PI-nek minősül.

Azért a lehet lehetetlen számokat produkálni.

A napi számlálóban olyan mintha korrogálnátok, de akkor meg szerintem lefelé...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.22. 21:40:03

@Magdi_: ez engem is érdekelne (nekem is van már hat követőm, kíváncsi lennék, ki lehet ennyire perverz :) ), de attól tartok, nincs rá lehetőség.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2016.04.24. 12:09:06

Ha már itt tartunk, a captchával nem lehetne csinálni valamit? Rendre előfordul, hogy az elsőt semmilyen verzióban nem fogadja el és frissítenem kell, pedig nem érzem magam se vaknak, se robotnak. :) Ráadásul sokszor ki sem írja, hogy nem fogadja el, csak abból tudom, hogy a küldés gombra kattintva nem történik semmi.

ge 2016.04.25. 09:59:28

@gordiuszblog: valóban, ennél a posztnál (ahogy a legtöbbnél) több téma jelent meg egyszerre, itt valamiért a címlapos szerkesztő a FILM-et emelte ki, de ugyanúgy lehetett volna tech, kütyü, vagy akár nahát is. :)

polgarz 2016.04.25. 12:52:45

@Magdi_: Szia! A követőid számát a statisztika -> toplista menüpontban találod, sajnos csak egy számot fogsz látni, részletes leírás (pl, hogy ki követ) nincs.

polgarz 2016.04.25. 13:09:05

@danialves: Szia! Melyik captcha? :)

polgarz 2016.04.25. 16:31:07

@danialves: Hello! Szóltam az indexes kollégáknak, megszűntették a captcha-t :)

digipenna · http://digipenna.blog.hu/ 2016.04.25. 23:07:05

Hali, szerkesztők!
Kitöltött össze mező után az ELKÜLDÖM -re kattintva nem történik semmi. Mit csináltam rosszul?
köszi
digipenna

polgarz 2016.04.26. 10:39:35

@digipenna: Szia! Amikor az üzeneted írtad, kicsit le volt lassulva az index, ezért előfordulhatott, hogy úgy tűnt, mintha nem csinált volna semmit (a háttérben elküldte), ez reméljük azóta megjavult :)

Fotelrocker · http://budapest.blog.hu 2016.05.04. 10:45:06

Néhány dolog lemaradt az ismertetőből, ezek pótolnám:

"
- tök irracionálisan, szubjektíve válogatunk

- a blogajánlók szerkesztője nem tud magyarul

- vannak kedvenc blogok, amik bármilyen fasságot jelentetnek meg, címlapra kerülnek

- nem vettük észre, hogy 2016 van, és még mindig pucér nőkkel akarunk hasítani
"

Örülök, hogy segíthettem.

F5 2016.05.11. 16:30:18

Sziasztok! Honnan tudhatom, hogy megérkezett hozzátok az ajánlóm?

blogger.hu-ról is vesztek be tartalmat? köszi!

aktivsport · www.aktivsport.hu 2016.05.12. 10:06:42

Sziasztok! A statisztikába látom, hogy kikerült a cikkünk, de nem látom pontosan hova. Ezt hogy tudom megnézni? Hogy látom én is az index-en a cikket? Köszi!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.05.12. 19:49:06

Csak érdekesség:
virusirto.blog.hu/2016/05/12/zsarolo_kartevok_abc

A fenti blogot nem szoktam nézni, csak ha a blog.hu vagy az index2 címlapon belefutok és nem veszem észre, hogy ez nem az, amit olvasni szoktam.
Tessen mondani, ez nem színtiszta reklám?
Különös tekintettel a második pontra, valamint arra, hogy a kérésemre, miszerint adjanak erre hiteles forrást, egyszerűen törölték a kérdésem és kitiltottak a blogról...
Én ilyet nem engednék címlapra "(x)" jelzés nélkül...

kajaszemle 2016.05.19. 10:23:15

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy esetleg étteremkritikát szerintetek érdemes-e ajánlani nektek, kiraknátok-e szívesen, ha igényes. Mert ha egyáltalán nem érdekel akkor nem bajlódom az ajánlgatással és nem könyvelem el kudarcnak sem. :D (Azért remélem láttok benne potenciált, tekintve, hogy a kismillárd gasztroblog többnyire recepteket és érdekes híreket kínál.)
Előre is köszönöm a választ!

System Builder (törölt) · http://systembuilder.blog.hu/ 2016.05.22. 14:35:26

Nem ide tartozik, de úgy látom, néha felbukkannak itt illetékesek is, talán valaki tud válaszolni: mitől lehetett az, hogy pár nappal ezelőtt nem tudtam belépni azzal az indapass-szal, amivel ezt a usert használom?
Egy kivétel volt: windows-os Chrome-ból, az indamail.hu-n be tudtam jelentkezni. Más böngészőből az indamail sem engedett be, a többi felületen (indapass.hu, blog.hu) egyetlen böngészővel sem sikerült bejelentkezni.
Végül eljátszottam, hogy elfelejtettem a jelszavam, kaptam egy reset linket, gyártottam újat, most megy a login.
Írtam ugyan az inda supportnak, de még egy automata válasz üzenet sem jött tőlük.
Van valami bug, ami miatt a jelszóban elhelyezett speciális karaktereket rosszul kezeli a rendszer?
Esetleg valami egyéb, adminisztratív bug?
(lásd még Windows 8.1: support.microsoft.com/en-us/kb/3053711 ;) )

Liping 2016.05.25. 06:58:55

Nem tartozik a bejegyzés témájához, de vissza tudnátok csinálni a formázás lehetőségét a bejegyzések címeinél? Időnként kénytelen vagyok dőlt betűt használni, de már egy ideje nem veszi be a taget.

mrdudo · http://qwe1232.blog.hu 2016.05.26. 14:06:54

@Liping:Szia, nem tervezzük a visszaalakítását.

mrdudo · http://qwe1232.blog.hu 2016.05.26. 14:08:26

@System Builder: Hello, volt részed azóta ilyen mókában?

System Builder (törölt) · http://systembuilder.blog.hu/ 2016.05.26. 15:55:49

@mrdudo: volt, de az PEBKAC gyanús. Chrome-ban nem írtam át a tárolt jelszót, firefoxban meg nem is volt mentve, lehet, hogy elgépeltem.
De azóta valakivel váltottam pár emilt erről és annyi kiderült, hogy csak két jelszócserének maradt nyoma a logokban, az meg én voltam.
Kicsit ijesztő ilyet látni közel húsz év üzemeltetői múlttal. ;)

camillelite 2016.06.24. 15:06:29

taneresidence.blog.hu/ i have to post this blog how can i publish that?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.07. 01:40:22

@Ződ2000: "Autó+Sport" - tehát nem autós rovat. De nagyrészt igazad van, a blog.hu "ajánlói" inkább valami haveri vagy üzleti kapcsolat alapján készülnek, nagyjából szart sem ér a címlap már évek óta. :(

Kedvenc vesszőparipám a 3D nyomtatással foglalkozó blog erőszakos nyomatása, de említhetném még a tech. rovatból az apple és a blackberry blogokat is, amik tképp reklámok és a szponzorált dobozban lenne a helyük. (az apple különösen gusztustalan a letiltott kommentjeivel és az örökös reklámanyagaival, valamint konkurencia köpködéseivel. :( )

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.07. 01:44:07

@Ződ2000: belenéztem a blogodba. Életemben nem láttam szerintem. Pedig ez is egy olyan, ami ha címlapra kerül, az ajánlóba, akkor valószínűleg belenézek, bár nem vagyok egy autó mániás... és gyanítom, nem kevés hasonló, az én érdeklődési területemhez tartozó, ki tudja miért, nem promotált blog is van itt. Csak a szerkesztőség finoman szólva lusta... vagy üzleti érdek fűzi őket ahhoz, hogy csak bizonyos blogokat erőltessenek (amik többségével nem csak az én tököm van teli... :D)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.07. 01:49:05

Apropó sport... van az a "Sakk az élet szimulátora" c. blog, ami éjjel-nappal pörög a címlapon. Szúrópróba-szerűen belenézve a posztokba, jó ha két ember megnézi őket. Vajon mi a 'somért kell ennyire erőszakosan nyomatni? A másik sakk blogot legalább nézzük páran, de ez... (más kérdés, hogy ha jól emlékszem, az előbbi gazdája, amellett, hogy letiltotta a kommenteket, még azt sem tudja, hogy a neten nem divat a magázódás...)

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.07.07. 10:56:17

@Hóhér az utolsó barátod: én nem látom ennyire kategorikusan, sokkal inkább van egy (pár hetes) késedelem, amíg felvesznek egy rovatba, és ezen nem is változtatnak, pl ha az autós blogomban egy tech posztot teszek fel, az marad az autó+sport rovatban.

Ha már egyszer felvettek oda...

Szerintem sokkal inkább az a gond, hogy eléggé automatikus a "rovatszerkesztés".

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.07.07. 11:18:03

@Hóhér az utolsó barátod: őszintén szólva a címoldal-kiemelések száma alapján nem lenne okom panaszra.

Viszont nekem úgy tűnik, van egy felső határ (2 index2 címoldal+ 1-2 hosszabb-rövidebb index blogketrec, ha megvolt a kettő).

Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogyha pl 2 hete nem emeltek ki, akkor egy szerintem középszerűbb posztot simán kiraknak, ha pedig két nappal utána jön egy komolyabb poszt azt meg nem fogják már kiemelni.

Én ezt ezért nem tartom arányosnak, mert simán összejöhet egy hónapban 6-8 jó poszt is, máskor meg egy sem.

Másrészt ha gyakorlatilag mi gyártunk tartalmat az index.hu-nak, ingyen és hobbiból, nincs kedvem a fenti vélt vagy valós összefügésekkel szórakozni.

Érdekelne egy szerzevezett lehetőség, mintegy "virtuális szerkesztőség" legalább azon blogok bevonásával akik nagyobb mennyiségben termelnek tartalmat, hogy beleszólásunk legyen melyik posztot teszik ki.

Mert egyelőre úgy tűnik, a szerző véleménye a legkevésbé releváns.

MRNN_F1 · http://f1vitriol.blog.hu/ 2016.07.16. 10:48:18

@Ződ2000: És ha mi gyártjuk a tartalmat, miért kaphatnak bármilyen kiemelést tkp. hírportálként (hello, saját tartalom!) működő blog(ok)?
Ennek a kritériumnak nem felel meg egy fordítás: "Másolt posztom kikerülhet? Nem. Írd le, TE mit gondolsz, az is lesz olyan érdekes!"

ge 2016.07.18. 10:03:05

@F5: szia, csak blog.hu-s posztokat rakunk ki

Polilili 2016.07.20. 22:02:22

Köszönöm-köszönöm én is az eddigi sok kiemelést!

VáNDor 2016.07.22. 00:19:16

Július 27-én, vagyis jövő szerdán lesz az észak-koreaiak egyik legnagyobb ünnepe, a Győzelem napja. Tavaly szerencsém volt ezt a napot a fővárosukban tölteni, idén ezen a napon tervezem megosztani ezeket az élményeimet és az ünnep történelmi hátterét.
A téma szerintem érdekes lehet és érdemes lehet a kiemelésre. Van néhány kérdésem:
Mivel ez a poszt speciálisan erre a napra való, ezért csak szerdán fogom élesíteni a bejegyzést. Ha aznap "ajánlom magam" az nem túl késő? (A vázlat korábban készen lesz, azt néhány nappal korábban is el tudom küldeni.)
Nem baj, hogy friss blogos vagyok? Ez lesz a negyedik bejegyzés az oldalon, nyilván az olvasottság sem olyan hatalmas (még!)
Pontosan mit takar az ajánlószöveg? Ezt azért kérdezem, mert magát a bejegyzést is úgy tagolom, hogy az első bekezdés egy ajánló, egy rövid összefoglaló, ami meghozza az olvasó kedvét a "tovább"ra kattintáshoz. Elég, ha ugyanezt bemásolom majd?
Előre is köszönöm a válaszokat!

_cat_ 2016.07.24. 14:16:33

@Hóhér az utolsó barátod: A "Sakk az élet szimulátora" c. blog egészen biztos, hogy sosem volt index2 címlapon, mivel hirdetésmentes a státusza, az ilyen blogokat pedig mi szerkesztők nem is látjuk. A blog.hu címlapján láthattad, ennek pedig az az oka, hogy (véletlenül?) bekövetted a blogot. Senki nem nyomatja sem erőszakosan, sem sehogyan.

_cat_ 2016.07.24. 14:20:44

@VáNDor: szeretettel várjuk a posztot, akkor küldd majd el kérlek, ha már éles, a vázlattal sajnos nem tudunk mit kezdeni.
Az ajánlószöveg rövid, 1-2 mondatos összefoglalása a tartalomnak.
pl.:
Cím: A legjobb munkahelyi manipulációs trükkök
Ajánlószöveg: Ha te akarsz nagyobb befolyással bírni az emberekre, s elérni, hogy jobban figyeljenek rád, akkor ezeket a trükköket érdemes tudnod.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.24. 14:24:01

@_cat_: bocs, igazad van, ti itt az index2-ről értekeztek, nekem meg egyre megy, hogy index, index2 vagy épp blog.hu címoldal. A sakkozós blogok a blog.hu címlapon szerepelnek. (Egyébként nem én kezdtem emlegetni, csak kiegészítettem a korábbi, rá vonatkozó panaszt)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.24. 14:28:46

@_cat_: és nem, nem követem sem véletlenül, sem szándékosan, mégis az a helyzet, hogy néhány blogot "túltol" a blog.hu/cimlap szerkesztősége. (Címlap, nem dashboard!)
Engem a sakkozós kevéssé zavar, max. a korábban említett problémám van a szerzőjével. Sokkal jobban zavar, hogy az egész blog.hu címlap csak pár blogot mutogat, főleg az általam preferált mobil nézetben, miközben gyanítom, lenne sok olyan poszt más blogokon, ami érdekelhetné az olvasókat.

Cat_the_cat · http://rockonlelkek.hu/ 2016.07.24. 14:31:58

@Hóhér az utolsó barátod: igen, ez a leírás az index2-es kiemelésekre vonatkozik. A blog.hu címlapja egy ideje úgy működik, hogy csak azokat a blogokat látod rajta, amiket követsz. Érdemes csekkolni az adott blogon a jobb felső sarkot, ha nem szeretnéd látni többet, elég kiszedni a pipát a követés elől.

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.07.24. 21:58:08

@Cat_the_cat: szerintem hóhér erre gondol:
blog.hu/rovatok/auto-sport

Itt a nem követett oldalakat is láthatjuk,és alapjában véve egy teljesen hasznos dolog,mert olyan blogokra lel az ember, mint az épp legfrissebb autósszerelős képregény.

Ha nem hekkeli meg napi több poszttal...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.10.05. 22:26:12

Én csak azt nem értem, hogy kerülhetnek ki néha 1-2 éves, kommentekkel rendelkező posztok az Index címlapjára, amiket a blogger újraidőzített?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.11.04. 09:46:07

Propaganda cikket kell írni, ahogy a többi indexes oldal.

dr0 2017.01.02. 13:28:43

@JunkieeeBoy: Szia, Ha cikket szeretnél beküldeni, hogy kikerüljön az Index2-re akkor itt: index.hu/index2/ a jobb felső sarokban az "Írt? Olvasott? Küldjön ide tartalmat!" linkre kattintva tudod megtenni.

Made in Austria Blog · http://gaben82.blogspot.hu/ 2017.01.27. 13:01:55

Üdv,

Az én bejegyzésem - hála egy ismert blogportálnak - kikerült ma az ajánlóba reggel 7 körül.
8 órára viszont teljesen eltünt, nemcsak az ajánlóból hanem az index2-röl is, pedig a blog megjelenésszámlálója muttatta, hogy voltak akiket érdekelt.
Gondolom a´nagy "építö V." karikatúrák miatt, akinek a nevét nem mondjuk ki :-P

Persze megértem, mert otthon a nagy testvér mindent lát, csak sajnálom... :-(

ge 2017.01.27. 13:51:09

@Made in Austria Blog: Szia, blogspotos blogokat nem emelünk ki, hol láttad a posztodat pontosan? És melyik volt az?

(Ha viszont lekerül egy poszt, arról nem a nagy testvér tehet, hanem az olvasók: valószínűleg már nem olvasták jól, úgyhogy kikerült helyette valami más.)

fische 2017.02.03. 11:08:37

Köszi Szerkesztők ("Érdekes világ"),
visszaadtátok a reményt, hogy egy értelmes dolog - pl. az Africa Mercy posztja - harsány cím nélkül is kikerülhet az ajánló oldalra.
Üdv!

browhair 2017.02.03. 16:43:31

Üdv! Korábban rendszeresen kint voltak a posztjaink Index2-n, viszont egy ideje nem, vagy csak nagyon ritkán. Ennek van különösebb oka?

Lélekmentő · www.lelekinspiralo.blog.hu 2017.02.09. 13:19:25

@ge: Ha keresnétek munkaerőt, én szívesen a rendelkezésetekre állnék. :)

ge 2017.02.13. 09:20:21

@browhair: üdv, ha jól emlékszem, egy időben pornó hirdetések futottak a blogodon, ami kizárja a kiemelést. de most éppen nem látok ilyesmit. a jövőben, ha szeretnél újra kikerülni, erre érdemes odafigyelni.

ge 2017.02.13. 09:21:09

@Lélekmentő: jelenleg teljes a létszám, de észben tartom, köszi :)

browhair 2017.02.13. 17:13:02

@ge: köszönöm a választ. Elvileg nincs ilyen, de majd átnézem az etarget beállításokat

Lélekmentő · www.lelekinspiralo.blog.hu 2017.02.16. 12:16:01

@ge: Én köszönöm! További jó munkát a csapatnak :)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.02.20. 20:13:24

Elolvastam a "válogatási szempontokat", és jót mosolyogtam.
A valóság az, hogy a válogatók picik kis gyerekek, mindenféle saját tudás, ízlés, és hasonlók nélkül. Egyetlen egy szempont fedezhető fel a válogatásukban: a bulvárszempont. Minél populistább egy téma annál nagyobb az esély, rá, hohy kikerül a "címlapra".
A "naprakészség", "frissesség"(mármint a blogposzt részéről, mint kívánalom) egy újabb vicc. Én pl. nagyobb részt filozófiai témákról írok. Azok kb. örök érvényűek, de legalábbis olyanok, amik 100 éve is aktuálisak voltak, és most is azok. De az ostoba (erre nem mondható más, ezek az emberek, akik ilyet kitaláltak, ostobák) válogatási szempontok szerint egy 2 napos filozófiai cikk elavult. (Jó, nem mintha a netes olvasók 99%-a egyáltalán érdemben, adekvát módon hozzá tudna szagolni ezekhez a témákhoz.)
Szóval hülyeség a köbön, ami itt megy.

browhair 2017.02.22. 07:20:31

@ge: ezek szerint mégis más áll a háttérben, mert nem hiszem, hogy a miénk ennyivel szarabb meg kevésbé látogatott lenne, mint a többi blog (sőt...). De nincs ezzel gond, ha nem kapunk kiemelést, csak nem tudom miért kell félrebeszélni

ge 2017.02.23. 10:00:07

@browhair: kiemelést kizáró pornós reklámod most valóban nincs, de jelenleg 3 helyen van hirdetés a blogon. a blog.hu hirdetési rendszeréről itt olvashatsz bővebben: blog.hu/help. kérlek jelezd, ha ezt javítottad és akkor újra ki tudunk emelni. (egyébként azt biztos te is láttad, hogy az utóbbi időben jelentősen megnőtt az ilyen tematikájú blogok száma, mi pedig mindenkinek próbálunk lehetőséget adni a megjelenésre)

ge 2017.02.23. 10:08:10

@ipartelep: a személyeskedéseset figyelmen kívül hagyva: idén januárban írtál egy posztot, ezelőtt tavaly októberben és júliusban. a fenti posztban megtalálod, hogy tudod ajánlani magad, azt javaslom, hogy a következőt küldd be egy olyan címmel és ajánlóval, amire szerinted szívesen kattintanak majd az olvasók. várjuk!

browhair 2017.02.23. 19:33:54

@ge: Valóban rosszul volt beállítva (ez régen nem máshogy volt?). Most minden rendben van? Köszönöm a segítséget!

ge 2017.02.24. 10:08:04

@browhair: igen, minden tökéletes, köszönjük, a mai ki is kerül a következő adaggal :)

_cat_ 2017.02.24. 17:03:35

@ipartelep: egy kívülállónak nyilván nehéz megérteni, miért dolgozunk csak friss anyagokkal, úgyhogy hadd magyarázzam meg neked, és mindenkinek, akiben ez felmerül.

Egyrészt minden, magára valamit is adó médiumnál ez a gyakorlat. Másrészt - és ez legalább ugyanolyan fontos - ez az egyetlen módja, hogy elejét vegyük annak, hogy ugyanaz a poszt egymás után többször, esetleg pár nap eltéréssel címlapra kerüljön - ami lássuk be, valóban ostoba és amatőr benyomást keltene. Nem egy ember dolgozik a két index2 felületen 0-24-ben, szóval nem feltétlenül látja a délelőtti szerkesztő a délután született írásokat, és fordítva.

Minden, megosztott hirdetéses státuszú blogposztot átnézünk, tehát ha van egy 2 hónapos, fél éves, stb. írás, azzal két dolog fordulhatott elő: 1. már volt címlapon, akkor, amikor friss volt, és 2. a címlapos valamilyen okból nem emelte ki, ezekből a leglényegesebbek segítségképpen pont ebben a posztban olvashatóak.

Ezzel együtt a valóban örök érvényű, aktuális, az olvasókat érdeklő vagy jól megírt, jó minőségű posztokat időről-időre elő szoktuk újra venni, ezeket örökzöld címkével ellátva újra kiemeljük.

browhair 2017.02.24. 18:55:21

@ge: köszi :-) és bocsi az indulatosabb írásomért.

Tetszett a bejegyzés? Kövesd a blogot!

blog.hu