Visszaszevasz

Friss topikok

@doktorbloghu

Linkblog

Utolsó kommentek

Mi kell ahhoz, hogy az Index2 szerkesztői kiemeljék a posztodat?

2016.04.19. 13:54 ge

dr_1.gif

Szeretnénk egy kis segítséget nyújtani azoknak, akik a szívesen tárnák a szélesebb olvasóközönség elé a posztjaikat és boldoggá tenné őket, ha az Index2 szerkesztői kiemelnék posztjaikat az Index2 felületeire.

A működésünkről

A szerkesztők két felülettel dolgoznak: az Index.hu-n lefelé görgetve találod a blogdobozt, illetve egy külön címlapunk is van, az Index2. Kora reggeltől késő estig több ember is dolgozik azon, hogy a blog.hu-n születő posztok közül a lehető legtöbb érdekes és jó posztot kiemeljék. Ehhez folyamatosan figyeljük a megosztott hirdetés státuszú blogokat, a beküldéseiteket és a blog.hu legjobban pörgő anyagait.

A válogatásról

Az első szempont, a hirdetési státusz. Ha nem engedsz hirdetést a blogodba, kikerülsz abból az óriási kalapból, ahonnan a szerkesztők dolgoznak, így nem is látjuk a posztjaidat.

Csak megosztott hirdetéses blogokat emelünk ki,

ezt bármikor átállíthatod a blogod admin felületén a beállítások/hirdetések menüpontban.

A blog.hu hirdetési rendszeréről a segítség oldalon olvashatsz részletesebben.

Friss posztokkal dolgozunk, de mivel rengeteg anyag születik egy nap, előfordul hogy másnapra csúszik a kiemelés. Több napos, 24 óránál öregebb posztokat viszont már nem szeretünk kirakni, hiszen az olvasók is a friss tartalmat keresik.

Azt is szeretjük, ha máshol még nem volt olvasható, amit írtál. Ha a poszt más blogból/oldalról van átmásolva, vagy már egyszer megjelent (akár nálad is), nem fogjuk kiemelni. Ha a posztban hivatkozol más oldalakra, az nem gond, de ha az írásod lényege máshol van és oda vezeted az olvasót, az sem szerencsés

Fontos nekünk, hogy az olvasók mindenből a legjobb és legérdekesebb írás találják nálunk. Ezért ha egy témához többen nyúltok, sajnos mindenki nem fog kiférni. Ha viszont gyors vagy, érdekesen nyúlsz egy témához, esetleg sok szép képet használsz, növeled az esélyeidet a kikerülésre.

Ha már kikerült a posztod, egy ideig biztosan kint is marad. Nekünk is fontos az olvasottság, ezért folyamatosan figyeljük a címlapjaink statisztikáját. A jobban pörgő anyagok tovább maradnak kint, a rosszabbul teljesítők helyére viszont újabb posztokat rakunk. 

bloggggg.jpg

Ha az írásod mást sért, olyan kép vagy videó van benne, ami túl van a jó ízlés határán, esetleg törvénybe ütközik, akkor biztosan nem fogjuk kiemelni.

És nem utolsó sorban: kollégáink szíve csücske minden blogger, minden poszt és minden olvasó. Többségünk évek óta blogszerkesztőként dolgozik, legtöbbször pár mondatból tudjuk, mennyire érdekli az olvasókat, azaz mennyire lesz jól olvasott egy anyag. Épp ezért fenntartjuk magunknak a jogot, hogy a kiemelésről illetve a poszt elhelyezéséről mi döntsünk, de igyekszünk mindenkinek lehetőséget nyújtani a megjelenésre.

Ajánld magad!

Az Index2 címlap jobb felső sarkában neked is van arra lehetőséged, hogy posztot ajánlj. Itt kérlek csak megosztott hirdetésű, friss posztot küldj, a régi posztokkal feleslegesen bombázol minket, nem fogjuk kirakni őket.

Az ajánlóban viszont kérünk, hogy ne csak a poszt url-jét küldd be, hanem írj egy jó kis címet és egy rövid, de frappáns ajánlószöveget is hozzá. Ha nem vagy biztos benne, milyen jellegű és hosszúságú cím és ajánló a legjobb, nézz körül a felületeinken. A beküldéshez írt szövegek megváltoztatásának jogát fenntartjuk.

A beküldött poszt az aktuális címlaposhoz kerül. A többszöri beküldés nem növeli a kikerülés esélyét.

Tehát akkor röviden

Hirdetés mentes beállítással kikerülhetek? Nem. A megosztott státusz alapfeltétel.
Régi posztom kikerülhet? Nem. Írj valami frisset és küldd be azt!
Másolt posztom kikerülhet? Nem. Írd le, TE mit gondolsz, az is lesz olyan érdekes!
Hol tudom ajánlani magam? Az Index2 címlapján. Itt ha egyszer beküldöd a posztod, már mindent megtettél, amit lehetett.
Elég ha linket küldök? Nem! Írj címet és ajánló szöveget is, köszönjük!

És ha bármi kérdésetek van, azt tegyétek föl kommentben, igyekszem rövid időn belül válaszolni.

 

 

 

 

162 komment

Címkék: index2

A bejegyzés trackback címe:

http://szevasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr438643676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

gordiuszblog · http://gordiusz.blog.hu 2016.04.22. 15:04:00

Kedves Eszter!
Értem, érteni vélem, kivéve a "csoki"-t.
Girlbait a cím, meg lehet az első bekezdés is, mert még keresem a célcsoportomat, de ez nem filmes téma.
Esküszöm, ez egy privacy blog és tech téma.
Köszi azért!

Magdi_ · www.magdibutor.hu 2016.04.22. 19:34:06

Sziasztok,

Honnan láthatom ha valaki benyomja a +Követés gomobot,és bármi egyéb információt róla Beállításoknál nem találtam. (FB-on ügye ez az alap "mérőszám" és még további infot is kaphatok ha megnézem az adatlapját a követőről.)
Köszönjük szépen mi is, hogy rendszeresen kiemelitek a bútorblogot! Van még mit mondani lakberendezés témában, igyekszünk igényes tartalmat adni.

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.04.22. 21:11:07

@Ződ2000: HEURÉKA!!!
Megvan a számláló hibájának az oka: a galéria képeinek megtekintése képenként PI-nek minősül.

Azért a lehet lehetetlen számokat produkálni.

A napi számlálóban olyan mintha korrogálnátok, de akkor meg szerintem lefelé...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.04.22. 21:40:03

@Magdi_: ez engem is érdekelne (nekem is van már hat követőm, kíváncsi lennék, ki lehet ennyire perverz :) ), de attól tartok, nincs rá lehetőség.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2016.04.24. 12:09:06

Ha már itt tartunk, a captchával nem lehetne csinálni valamit? Rendre előfordul, hogy az elsőt semmilyen verzióban nem fogadja el és frissítenem kell, pedig nem érzem magam se vaknak, se robotnak. :) Ráadásul sokszor ki sem írja, hogy nem fogadja el, csak abból tudom, hogy a küldés gombra kattintva nem történik semmi.

ge 2016.04.25. 09:59:28

@gordiuszblog: valóban, ennél a posztnál (ahogy a legtöbbnél) több téma jelent meg egyszerre, itt valamiért a címlapos szerkesztő a FILM-et emelte ki, de ugyanúgy lehetett volna tech, kütyü, vagy akár nahát is. :)

polgarz 2016.04.25. 12:52:45

@Magdi_: Szia! A követőid számát a statisztika -> toplista menüpontban találod, sajnos csak egy számot fogsz látni, részletes leírás (pl, hogy ki követ) nincs.

polgarz 2016.04.25. 13:09:05

@danialves: Szia! Melyik captcha? :)

polgarz 2016.04.25. 16:31:07

@danialves: Hello! Szóltam az indexes kollégáknak, megszűntették a captcha-t :)

digipenna · http://digipenna.blog.hu/ 2016.04.25. 23:07:05

Hali, szerkesztők!
Kitöltött össze mező után az ELKÜLDÖM -re kattintva nem történik semmi. Mit csináltam rosszul?
köszi
digipenna

polgarz 2016.04.26. 10:39:35

@digipenna: Szia! Amikor az üzeneted írtad, kicsit le volt lassulva az index, ezért előfordulhatott, hogy úgy tűnt, mintha nem csinált volna semmit (a háttérben elküldte), ez reméljük azóta megjavult :)

Fotelrocker · http://budapest.blog.hu 2016.05.04. 10:45:06

Néhány dolog lemaradt az ismertetőből, ezek pótolnám:

"
- tök irracionálisan, szubjektíve válogatunk

- a blogajánlók szerkesztője nem tud magyarul

- vannak kedvenc blogok, amik bármilyen fasságot jelentetnek meg, címlapra kerülnek

- nem vettük észre, hogy 2016 van, és még mindig pucér nőkkel akarunk hasítani
"

Örülök, hogy segíthettem.

F5 2016.05.11. 16:30:18

Sziasztok! Honnan tudhatom, hogy megérkezett hozzátok az ajánlóm?

blogger.hu-ról is vesztek be tartalmat? köszi!

aktivsport · www.aktivsport.hu 2016.05.12. 10:06:42

Sziasztok! A statisztikába látom, hogy kikerült a cikkünk, de nem látom pontosan hova. Ezt hogy tudom megnézni? Hogy látom én is az index-en a cikket? Köszi!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.05.12. 19:49:06

Csak érdekesség:
virusirto.blog.hu/2016/05/12/zsarolo_kartevok_abc

A fenti blogot nem szoktam nézni, csak ha a blog.hu vagy az index2 címlapon belefutok és nem veszem észre, hogy ez nem az, amit olvasni szoktam.
Tessen mondani, ez nem színtiszta reklám?
Különös tekintettel a második pontra, valamint arra, hogy a kérésemre, miszerint adjanak erre hiteles forrást, egyszerűen törölték a kérdésem és kitiltottak a blogról...
Én ilyet nem engednék címlapra "(x)" jelzés nélkül...

kajaszemle 2016.05.19. 10:23:15

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy esetleg étteremkritikát szerintetek érdemes-e ajánlani nektek, kiraknátok-e szívesen, ha igényes. Mert ha egyáltalán nem érdekel akkor nem bajlódom az ajánlgatással és nem könyvelem el kudarcnak sem. :D (Azért remélem láttok benne potenciált, tekintve, hogy a kismillárd gasztroblog többnyire recepteket és érdekes híreket kínál.)
Előre is köszönöm a választ!

System Builder (törölt) · http://systembuilder.blog.hu/ 2016.05.22. 14:35:26

Nem ide tartozik, de úgy látom, néha felbukkannak itt illetékesek is, talán valaki tud válaszolni: mitől lehetett az, hogy pár nappal ezelőtt nem tudtam belépni azzal az indapass-szal, amivel ezt a usert használom?
Egy kivétel volt: windows-os Chrome-ból, az indamail.hu-n be tudtam jelentkezni. Más böngészőből az indamail sem engedett be, a többi felületen (indapass.hu, blog.hu) egyetlen böngészővel sem sikerült bejelentkezni.
Végül eljátszottam, hogy elfelejtettem a jelszavam, kaptam egy reset linket, gyártottam újat, most megy a login.
Írtam ugyan az inda supportnak, de még egy automata válasz üzenet sem jött tőlük.
Van valami bug, ami miatt a jelszóban elhelyezett speciális karaktereket rosszul kezeli a rendszer?
Esetleg valami egyéb, adminisztratív bug?
(lásd még Windows 8.1: support.microsoft.com/en-us/kb/3053711 ;) )

Liping 2016.05.25. 06:58:55

Nem tartozik a bejegyzés témájához, de vissza tudnátok csinálni a formázás lehetőségét a bejegyzések címeinél? Időnként kénytelen vagyok dőlt betűt használni, de már egy ideje nem veszi be a taget.

mrdudo · http://qwe1232.blog.hu 2016.05.26. 14:06:54

@Liping:Szia, nem tervezzük a visszaalakítását.

mrdudo · http://qwe1232.blog.hu 2016.05.26. 14:08:26

@System Builder: Hello, volt részed azóta ilyen mókában?

System Builder (törölt) · http://systembuilder.blog.hu/ 2016.05.26. 15:55:49

@mrdudo: volt, de az PEBKAC gyanús. Chrome-ban nem írtam át a tárolt jelszót, firefoxban meg nem is volt mentve, lehet, hogy elgépeltem.
De azóta valakivel váltottam pár emilt erről és annyi kiderült, hogy csak két jelszócserének maradt nyoma a logokban, az meg én voltam.
Kicsit ijesztő ilyet látni közel húsz év üzemeltetői múlttal. ;)

camillelite 2016.06.24. 15:06:29

taneresidence.blog.hu/ i have to post this blog how can i publish that?

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.07. 01:40:22

@Ződ2000: "Autó+Sport" - tehát nem autós rovat. De nagyrészt igazad van, a blog.hu "ajánlói" inkább valami haveri vagy üzleti kapcsolat alapján készülnek, nagyjából szart sem ér a címlap már évek óta. :(

Kedvenc vesszőparipám a 3D nyomtatással foglalkozó blog erőszakos nyomatása, de említhetném még a tech. rovatból az apple és a blackberry blogokat is, amik tképp reklámok és a szponzorált dobozban lenne a helyük. (az apple különösen gusztustalan a letiltott kommentjeivel és az örökös reklámanyagaival, valamint konkurencia köpködéseivel. :( )

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.07. 01:44:07

@Ződ2000: belenéztem a blogodba. Életemben nem láttam szerintem. Pedig ez is egy olyan, ami ha címlapra kerül, az ajánlóba, akkor valószínűleg belenézek, bár nem vagyok egy autó mániás... és gyanítom, nem kevés hasonló, az én érdeklődési területemhez tartozó, ki tudja miért, nem promotált blog is van itt. Csak a szerkesztőség finoman szólva lusta... vagy üzleti érdek fűzi őket ahhoz, hogy csak bizonyos blogokat erőltessenek (amik többségével nem csak az én tököm van teli... :D)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.07. 01:49:05

Apropó sport... van az a "Sakk az élet szimulátora" c. blog, ami éjjel-nappal pörög a címlapon. Szúrópróba-szerűen belenézve a posztokba, jó ha két ember megnézi őket. Vajon mi a 'somért kell ennyire erőszakosan nyomatni? A másik sakk blogot legalább nézzük páran, de ez... (más kérdés, hogy ha jól emlékszem, az előbbi gazdája, amellett, hogy letiltotta a kommenteket, még azt sem tudja, hogy a neten nem divat a magázódás...)

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.07.07. 10:56:17

@Hóhér az utolsó barátod: én nem látom ennyire kategorikusan, sokkal inkább van egy (pár hetes) késedelem, amíg felvesznek egy rovatba, és ezen nem is változtatnak, pl ha az autós blogomban egy tech posztot teszek fel, az marad az autó+sport rovatban.

Ha már egyszer felvettek oda...

Szerintem sokkal inkább az a gond, hogy eléggé automatikus a "rovatszerkesztés".

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.07.07. 11:18:03

@Hóhér az utolsó barátod: őszintén szólva a címoldal-kiemelések száma alapján nem lenne okom panaszra.

Viszont nekem úgy tűnik, van egy felső határ (2 index2 címoldal+ 1-2 hosszabb-rövidebb index blogketrec, ha megvolt a kettő).

Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogyha pl 2 hete nem emeltek ki, akkor egy szerintem középszerűbb posztot simán kiraknak, ha pedig két nappal utána jön egy komolyabb poszt azt meg nem fogják már kiemelni.

Én ezt ezért nem tartom arányosnak, mert simán összejöhet egy hónapban 6-8 jó poszt is, máskor meg egy sem.

Másrészt ha gyakorlatilag mi gyártunk tartalmat az index.hu-nak, ingyen és hobbiból, nincs kedvem a fenti vélt vagy valós összefügésekkel szórakozni.

Érdekelne egy szerzevezett lehetőség, mintegy "virtuális szerkesztőség" legalább azon blogok bevonásával akik nagyobb mennyiségben termelnek tartalmat, hogy beleszólásunk legyen melyik posztot teszik ki.

Mert egyelőre úgy tűnik, a szerző véleménye a legkevésbé releváns.

MRNN_F1 · http://f1vitriol.blog.hu/ 2016.07.16. 10:48:18

@Ződ2000: És ha mi gyártjuk a tartalmat, miért kaphatnak bármilyen kiemelést tkp. hírportálként (hello, saját tartalom!) működő blog(ok)?
Ennek a kritériumnak nem felel meg egy fordítás: "Másolt posztom kikerülhet? Nem. Írd le, TE mit gondolsz, az is lesz olyan érdekes!"

ge 2016.07.18. 10:03:05

@F5: szia, csak blog.hu-s posztokat rakunk ki

Polilili 2016.07.20. 22:02:22

Köszönöm-köszönöm én is az eddigi sok kiemelést!

VáNDor 2016.07.22. 00:19:16

Július 27-én, vagyis jövő szerdán lesz az észak-koreaiak egyik legnagyobb ünnepe, a Győzelem napja. Tavaly szerencsém volt ezt a napot a fővárosukban tölteni, idén ezen a napon tervezem megosztani ezeket az élményeimet és az ünnep történelmi hátterét.
A téma szerintem érdekes lehet és érdemes lehet a kiemelésre. Van néhány kérdésem:
Mivel ez a poszt speciálisan erre a napra való, ezért csak szerdán fogom élesíteni a bejegyzést. Ha aznap "ajánlom magam" az nem túl késő? (A vázlat korábban készen lesz, azt néhány nappal korábban is el tudom küldeni.)
Nem baj, hogy friss blogos vagyok? Ez lesz a negyedik bejegyzés az oldalon, nyilván az olvasottság sem olyan hatalmas (még!)
Pontosan mit takar az ajánlószöveg? Ezt azért kérdezem, mert magát a bejegyzést is úgy tagolom, hogy az első bekezdés egy ajánló, egy rövid összefoglaló, ami meghozza az olvasó kedvét a "tovább"ra kattintáshoz. Elég, ha ugyanezt bemásolom majd?
Előre is köszönöm a válaszokat!

_cat_ 2016.07.24. 14:16:33

@Hóhér az utolsó barátod: A "Sakk az élet szimulátora" c. blog egészen biztos, hogy sosem volt index2 címlapon, mivel hirdetésmentes a státusza, az ilyen blogokat pedig mi szerkesztők nem is látjuk. A blog.hu címlapján láthattad, ennek pedig az az oka, hogy (véletlenül?) bekövetted a blogot. Senki nem nyomatja sem erőszakosan, sem sehogyan.

_cat_ 2016.07.24. 14:20:44

@VáNDor: szeretettel várjuk a posztot, akkor küldd majd el kérlek, ha már éles, a vázlattal sajnos nem tudunk mit kezdeni.
Az ajánlószöveg rövid, 1-2 mondatos összefoglalása a tartalomnak.
pl.:
Cím: A legjobb munkahelyi manipulációs trükkök
Ajánlószöveg: Ha te akarsz nagyobb befolyással bírni az emberekre, s elérni, hogy jobban figyeljenek rád, akkor ezeket a trükköket érdemes tudnod.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.24. 14:24:01

@_cat_: bocs, igazad van, ti itt az index2-ről értekeztek, nekem meg egyre megy, hogy index, index2 vagy épp blog.hu címoldal. A sakkozós blogok a blog.hu címlapon szerepelnek. (Egyébként nem én kezdtem emlegetni, csak kiegészítettem a korábbi, rá vonatkozó panaszt)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.24. 14:28:46

@_cat_: és nem, nem követem sem véletlenül, sem szándékosan, mégis az a helyzet, hogy néhány blogot "túltol" a blog.hu/cimlap szerkesztősége. (Címlap, nem dashboard!)
Engem a sakkozós kevéssé zavar, max. a korábban említett problémám van a szerzőjével. Sokkal jobban zavar, hogy az egész blog.hu címlap csak pár blogot mutogat, főleg az általam preferált mobil nézetben, miközben gyanítom, lenne sok olyan poszt más blogokon, ami érdekelhetné az olvasókat.

Cat_the_cat · http://rockonlelkek.hu/ 2016.07.24. 14:31:58

@Hóhér az utolsó barátod: igen, ez a leírás az index2-es kiemelésekre vonatkozik. A blog.hu címlapja egy ideje úgy működik, hogy csak azokat a blogokat látod rajta, amiket követsz. Érdemes csekkolni az adott blogon a jobb felső sarkot, ha nem szeretnéd látni többet, elég kiszedni a pipát a követés elől.

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2016.07.24. 21:58:08

@Cat_the_cat: szerintem hóhér erre gondol:
blog.hu/rovatok/auto-sport

Itt a nem követett oldalakat is láthatjuk,és alapjában véve egy teljesen hasznos dolog,mert olyan blogokra lel az ember, mint az épp legfrissebb autósszerelős képregény.

Ha nem hekkeli meg napi több poszttal...

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2016.10.05. 22:26:12

Én csak azt nem értem, hogy kerülhetnek ki néha 1-2 éves, kommentekkel rendelkező posztok az Index címlapjára, amiket a blogger újraidőzített?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2016.11.04. 09:46:07

Propaganda cikket kell írni, ahogy a többi indexes oldal.

dr0 2017.01.02. 13:28:43

@JunkieeeBoy: Szia, Ha cikket szeretnél beküldeni, hogy kikerüljön az Index2-re akkor itt: index.hu/index2/ a jobb felső sarokban az "Írt? Olvasott? Küldjön ide tartalmat!" linkre kattintva tudod megtenni.

Made in Austria Blog · http://gaben82.blogspot.hu/ 2017.01.27. 13:01:55

Üdv,

Az én bejegyzésem - hála egy ismert blogportálnak - kikerült ma az ajánlóba reggel 7 körül.
8 órára viszont teljesen eltünt, nemcsak az ajánlóból hanem az index2-röl is, pedig a blog megjelenésszámlálója muttatta, hogy voltak akiket érdekelt.
Gondolom a´nagy "építö V." karikatúrák miatt, akinek a nevét nem mondjuk ki :-P

Persze megértem, mert otthon a nagy testvér mindent lát, csak sajnálom... :-(

ge 2017.01.27. 13:51:09

@Made in Austria Blog: Szia, blogspotos blogokat nem emelünk ki, hol láttad a posztodat pontosan? És melyik volt az?

(Ha viszont lekerül egy poszt, arról nem a nagy testvér tehet, hanem az olvasók: valószínűleg már nem olvasták jól, úgyhogy kikerült helyette valami más.)

fische 2017.02.03. 11:08:37

Köszi Szerkesztők ("Érdekes világ"),
visszaadtátok a reményt, hogy egy értelmes dolog - pl. az Africa Mercy posztja - harsány cím nélkül is kikerülhet az ajánló oldalra.
Üdv!

browhair 2017.02.03. 16:43:31

Üdv! Korábban rendszeresen kint voltak a posztjaink Index2-n, viszont egy ideje nem, vagy csak nagyon ritkán. Ennek van különösebb oka?

Lélekmentő · www.lelekinspiralo.blog.hu 2017.02.09. 13:19:25

@ge: Ha keresnétek munkaerőt, én szívesen a rendelkezésetekre állnék. :)

ge 2017.02.13. 09:20:21

@browhair: üdv, ha jól emlékszem, egy időben pornó hirdetések futottak a blogodon, ami kizárja a kiemelést. de most éppen nem látok ilyesmit. a jövőben, ha szeretnél újra kikerülni, erre érdemes odafigyelni.

ge 2017.02.13. 09:21:09

@Lélekmentő: jelenleg teljes a létszám, de észben tartom, köszi :)

browhair 2017.02.13. 17:13:02

@ge: köszönöm a választ. Elvileg nincs ilyen, de majd átnézem az etarget beállításokat

Lélekmentő · www.lelekinspiralo.blog.hu 2017.02.16. 12:16:01

@ge: Én köszönöm! További jó munkát a csapatnak :)

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2017.02.20. 20:13:24

Elolvastam a "válogatási szempontokat", és jót mosolyogtam.
A valóság az, hogy a válogatók picik kis gyerekek, mindenféle saját tudás, ízlés, és hasonlók nélkül. Egyetlen egy szempont fedezhető fel a válogatásukban: a bulvárszempont. Minél populistább egy téma annál nagyobb az esély, rá, hohy kikerül a "címlapra".
A "naprakészség", "frissesség"(mármint a blogposzt részéről, mint kívánalom) egy újabb vicc. Én pl. nagyobb részt filozófiai témákról írok. Azok kb. örök érvényűek, de legalábbis olyanok, amik 100 éve is aktuálisak voltak, és most is azok. De az ostoba (erre nem mondható más, ezek az emberek, akik ilyet kitaláltak, ostobák) válogatási szempontok szerint egy 2 napos filozófiai cikk elavult. (Jó, nem mintha a netes olvasók 99%-a egyáltalán érdemben, adekvát módon hozzá tudna szagolni ezekhez a témákhoz.)
Szóval hülyeség a köbön, ami itt megy.

browhair 2017.02.22. 07:20:31

@ge: ezek szerint mégis más áll a háttérben, mert nem hiszem, hogy a miénk ennyivel szarabb meg kevésbé látogatott lenne, mint a többi blog (sőt...). De nincs ezzel gond, ha nem kapunk kiemelést, csak nem tudom miért kell félrebeszélni

ge 2017.02.23. 10:00:07

@browhair: kiemelést kizáró pornós reklámod most valóban nincs, de jelenleg 3 helyen van hirdetés a blogon. a blog.hu hirdetési rendszeréről itt olvashatsz bővebben: blog.hu/help. kérlek jelezd, ha ezt javítottad és akkor újra ki tudunk emelni. (egyébként azt biztos te is láttad, hogy az utóbbi időben jelentősen megnőtt az ilyen tematikájú blogok száma, mi pedig mindenkinek próbálunk lehetőséget adni a megjelenésre)

ge 2017.02.23. 10:08:10

@ipartelep: a személyeskedéseset figyelmen kívül hagyva: idén januárban írtál egy posztot, ezelőtt tavaly októberben és júliusban. a fenti posztban megtalálod, hogy tudod ajánlani magad, azt javaslom, hogy a következőt küldd be egy olyan címmel és ajánlóval, amire szerinted szívesen kattintanak majd az olvasók. várjuk!

browhair 2017.02.23. 19:33:54

@ge: Valóban rosszul volt beállítva (ez régen nem máshogy volt?). Most minden rendben van? Köszönöm a segítséget!

ge 2017.02.24. 10:08:04

@browhair: igen, minden tökéletes, köszönjük, a mai ki is kerül a következő adaggal :)

_cat_ 2017.02.24. 17:03:35

@ipartelep: egy kívülállónak nyilván nehéz megérteni, miért dolgozunk csak friss anyagokkal, úgyhogy hadd magyarázzam meg neked, és mindenkinek, akiben ez felmerül.

Egyrészt minden, magára valamit is adó médiumnál ez a gyakorlat. Másrészt - és ez legalább ugyanolyan fontos - ez az egyetlen módja, hogy elejét vegyük annak, hogy ugyanaz a poszt egymás után többször, esetleg pár nap eltéréssel címlapra kerüljön - ami lássuk be, valóban ostoba és amatőr benyomást keltene. Nem egy ember dolgozik a két index2 felületen 0-24-ben, szóval nem feltétlenül látja a délelőtti szerkesztő a délután született írásokat, és fordítva.

Minden, megosztott hirdetéses státuszú blogposztot átnézünk, tehát ha van egy 2 hónapos, fél éves, stb. írás, azzal két dolog fordulhatott elő: 1. már volt címlapon, akkor, amikor friss volt, és 2. a címlapos valamilyen okból nem emelte ki, ezekből a leglényegesebbek segítségképpen pont ebben a posztban olvashatóak.

Ezzel együtt a valóban örök érvényű, aktuális, az olvasókat érdeklő vagy jól megírt, jó minőségű posztokat időről-időre elő szoktuk újra venni, ezeket örökzöld címkével ellátva újra kiemeljük.

browhair 2017.02.24. 18:55:21

@ge: köszi :-) és bocsi az indulatosabb írásomért.

imre84 2017.03.22. 17:08:08

Sziasztok, nem találom az index2-n jobb felül ezt az ajánlás funkciót, amiről szó van. Kérnék szépen segítséget. Előre is köszönöm szépen.

tulokimre 2017.03.22. 21:38:40

Sziasztok!

Komolyan érdekelne, hogy mit kellene változtatnom, hogy kitegyétek a posztjaimat a címlapra? A második posztom ( ertekesitestamogatas.blog.hu/2017/01/17/7_ismerv_ami_profi_ertekesitove_vagy_targyalova_tesz_es_kiemel_a_tomegbol )rögtön kinn volt, tehát képes vagyok úgy írni, hogy tetsszen, de azóta semmi, pedig mindegyiket beküldtem.
Több mindennel próbálkoztam, de eredménytelenül, ezért kérdezem meg.
A blog: www.ertekesitestamogatas.blog.hu

Köszönöm előre is!

dr0 2017.03.27. 14:09:04

@tulokimre: Szia, A jobb felső sarokban van: d.pr/i/mFne

tulokimre 2017.03.27. 14:13:29

@dr0: Szia! Nem erre gondoltam, hanem az okára, hogy miért nem teszik ki a szerkesztők.

dr0 2017.03.27. 14:52:31

@tulokimre: A szerkesztőségből fognak ide válaszolni.

gordiuszblog · http://gordiusz.blog.hu 2017.03.28. 10:13:55

elvitte a cica a statisztikát, minden nulla

dr0 2017.03.29. 16:15:26

@gordiuszblog: Szia, Igen, volt egy kis fennakadás de most már minden rendben.

Kovi1970 2017.03.30. 12:15:15

Most komolyan, kiraktok egy vitatható posztot a cmíoldalra ( katolikusvalasz.blog.hu/2017/03/29/fiatal_pap_mosolyog_a_kameraba_martirra_valasa_elott#comments )

Aminél kb az első kommentből kiderül hogy totális hoax / hazugság, de csak Facebookal lehet kommentelni.

Vagy a múltkor volt valami egészséges életmódos marhaság ahol a szerző kiszűrte a nyilnvaló marhaságokra rámutató kommenteket.

Én ezt legalább annyira fontos dolognak tartanám, mint hogy ki reklámoz az oldalon...

_cat_ 2017.04.02. 20:41:56

@Kovi1970: a kommented után egy nappal született a blogon egy kiegészítés a poszthoz, kérlek olvasd el.

Ami a kiemelést illeti: naponta több száz blogposzt fut át rajtunk, sajnos nincsen arra lehetőségünk, hogy minden egyes írás igazságtartalmának utánanézzünk, azon túl, hogy a nyilvánvaló hoaxokat igyekszünk kiszűrni. Ez azonban nem volt nyilvánvalóan az: a poszt végén ott az eredeti, angol nyelvű forrás és az ottani kommentek egyike sem cáfol rá a tartalomra.
Amikor az általad is említett kommentről tudomást szereztünk, kb. 45 percig kutatott a neten két szerkesztő, hogy utánajárjon, kinek van igaza (hiszen egy komment is lehet totális hazugság), és miután kiderült, hogy valóban nem az említett személyt ábrázolja a kép, a posztot levettük a címlapról.

fische 2017.04.04. 20:58:35

Sziasztok!
A posztajánlásban nagyon hiányolok egy választómezőt, hogy kiemelés esetén a posztot az Index főoldalán szeretném-e látni, vagy pedig „csak” az Index2-őn.
Mert hogy ma megint az történt, mint már többször is: a poszt megjelent az Index főoldalán, de mivel inkább ismeretterjesztő jellegű, nem kapott annyi klikket, ami a tartós ottmaradáshoz elég lett volna, és három óra elteltével ki is szorult onnan. (Más kérdés, hogy ma nem is az általam megadott címmel jelent meg az ajánlás, hanem egy lebutított, semmitmondó címmel: 'A "munkásosztaly luxushajói": üdülőhajók_az_ndk-ban' helyett csak 'Üdülőhajók_az_ndk-ban'). És ezzel a szerintem többre érdemes poszt örökre el is tűnt a látómezőből, amit méltánytalannak tartok.
Az ilyen helyzet elkerülése érdekében azt sem tartanám visszásnak, ha az ilyen gyorsan eltűnt posztok az Index2-őn folytatnák megjelenésüket, hogy ha már egyszer kiemelték őket, akkor azok is láthassák, akik az adott pár órában nem is jutottak a számítógép közelébe; hogy tehát legyen döntési lehetőségük arra, hogy megnézik-e, vagy sem.

tulokimre 2017.04.05. 08:42:46

@dr0: Vajon mikor? Már több, mint két hete várok rá.

dr0 2017.04.06. 14:23:49

@tulokimre: Szia, Jelen pillanatban nem teljesen egyértelmű, hogy hogyan kezeljük címlapon az olyan tartalmakat, amelyeknek van PR vagy reklám értéke. Amint az ezzel kapcsolatos egyeztetéseknek van eredménye azt azonnal jelzem neked. Köszi a türelmet.

KriegRundschau 2017.04.08. 09:28:44

Kedves Blog.hu!

A problémám miatti segítségkéréshez szerintem ez a legmegfelelőbb hely.
Tegnap létrehoztam az első blogom. Nem azt hiányolom, hogy kitegyétek az INDEX2 felületére. Tegnap az első cikkem még kinnt volt a Blog.hu keresési eredményei között, viszont ma már ott sincs. Milyen oka lehet ennek?

Üdv:KR

tulokimre 2017.04.10. 12:50:52

@dr0: Értem.
Annak azért örülnék, ha pontosan tisztáznátok, hogy mi számít reklámnak.
Tekintve, hogy a blogomat csak egyszer raktátok ki, míg pl. a Publio-féle Szerzői könyvkiadás blog folyamatosan ki van emelve, az Y2Y Coaching is elég gyakran és persze a Business & Cafe is, amelyek szintén reklámot is tartalmaznak.
Hasznos tartalmat én is adok, ugyanúgy, mint ők és az enyémben sincs több reklám, mint azokban.
Tehát egy nyíltan kommunikált normarendszer, amit betartva elég biztos a kiemelés jó lenne, mert gondolom, nem újdonság, hogy a látogatók és a várható vevők miatt blogolunk itt a saját honlap helyett.

ge 2017.04.11. 11:19:49

@fische: Szia, mivel az Index2 szerkesztői látják a beömlő posztokat, ők tudják eldönteni, hogy amelyik kikerül, annak hol van helye, melyik felületre emelik ki. Igyekszünk változatosan szerkeszteni, de vannak posztok amik egyértelműen inkább a blogdobozba, vagy inkább Index2 címlapra valók. A címadás is az ő asztaluk, ha valamit nem olvasnak úgy, ahogy várják, esetleg túl hosszú/rövid, akkor fenntartjuk magunknak a jogot a változtatásra. De a jó címért és ajánlóért mindig hálásak vagyunk. :) Illetve poszt rengeteg van, a hely pedig véges, sajnos nem tudunk mindkét felületen kiemelni egy anyagot. Köszi a megértést!

dr0 2017.04.11. 16:11:26

@KriegRundschau: Szia, néha van sajnos fennakadás a rendszerben. Tudunk róla, most éppen jó, de hamarosan véglegesen megoldódik ez.

Diorella Queen 2017.04.12. 08:18:46

Mindig azt hittem, hogy valami robot szedi össze az éppen aktuális posztokat.

fische 2017.04.12. 22:10:09

@ge: Szia! Köszönöm a választ! Értem én, hogy a nagy tömegből nehéz választani, meg eldönteni is, hogy egy adott poszt hová is sorolható, a válasznak ezt a részét tehát elfogadom. A posztom címének radikális lebutítását azonban nem annyira.
Magad írod, hogy a jó címért hálásak vagytok. Ezért tényleg érdekelne, hogy mi volt a baj az általam megadott címmel: ’A „munkásosztály luxushajói” – üdülőhajók az NDK-ban’ vizek-hajok.blog.hu A cím az NDK-val kapcsolatban szerintem tartalmazta azt a figyelmet felkeltő ellentmondást, amivel tovább lépést tarthatott volna a kattintási versenyben. Kiherélt változatában persze már nem annyira: „Üdülőhajók az NDK-ban”. Talán a „munkásosztály” szót kellett kihagyni? Az idézőjeles rész ráadásul fordítás; ez a poszt alapjául szolgáló és beágyazott videó címe: „Luxusliner der Arbeiterklasse”.

gordiuszblog · http://gordiusz.blog.hu 2017.05.26. 13:23:59

akkor most sérülékenység bejelentésért halál jár?

"1.3 Az erre szolgáló beállítási lehetőségeken kívül nem módosíthatod az Indapass és az ahhoz kapcsolódó rendszerek megjelenését, működését, az erre vonatkozó kísérletek is kizárást és egyéb jogi következményeket vonhatnak maguk után."

Adriana Motta · http://www.swingerkonyv.hu/ 2017.05.27. 11:35:21

Hogyan kerülhet ide posztod? Tények és kétségek. Az első posztomat ajánlás nélkül ti emeltétek ki, 28 ezer látogatót vonzott, azóta ajánlás beküldése után sem volt kiemelésem.
"Nekünk is fontos az olvasottság, ezért folyamatosan figyeljük a címlapjaink statisztikáját." - A kategóriában (felnőtt tartalom) kiemeltek 7000 olvasót hozó posztot, de olyat is, ami ki sem teszi a számlálót, ez nem a széles körű olvasottságot szokta jelezni. Nem az én problémám, talán egyszer valaki az indexnél kiszámolja, hogy a negyed annyi vagy ennél is kevesebb, maroknyi látogató jelent-e a hirdetések oldalán elmaradt bevételt. (Mivel nincs rá időm, nem élek a lehetőséggel, a jövőben sem tervezem a megosztott hirdetési saját felületeket használni.)
"Jelen pillanatban nem teljesen egyértelmű, hogy hogyan kezeljük címlapon az olyan tartalmakat, amelyeknek van PR vagy reklám értéke. 2017.04.16." - Szexuálterapeuta poszt kiemelése PR értékkel bír, hisz pácienseket vonz. Van különösebb is, a PR kiemelésében vannak egyenlő és egyenlőbb posztok, de az, hogy prioritást kap olyan blogger, aki paypal-on keresztül készpénzes támogatást igényel az olvasóitól - ezt nem is akarom minősíteni.
Hogyan kerülhet ide a posztod? - TALÁNYOS. Hobbiból írok és blogolok, egyéb érdek nélkül. Az ellentmondások, átlátszó visszásságok mellett képtelen voltam szó nélkül elmenni.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.05.28. 18:44:33

@Adriana Motta: propaganda
írjál fidesz fikázó, vagy tudomány istenítő posztot, mindjárt címlapos lesz
Ha csak zagyvaság, és 4 sor az egész, akkor is.

Executive Services 2017.05.29. 22:23:51

Amint látom elég sokat számít az olvasottságnál, hogy mennyi ideig hagyják kint a posztot. Az enyémeket, már ami kikerül, sajnos elég hamar levették, de így is van amelyik 10 ezer feletti olvasottságot ért el. Vannak olyan kiemelt posztok, amik kint vannak napokig és úgy sem érnek el annyit.
A többi írásom sajnos vagy ki sem kerül, vagy ha kikerül, akkor hamar leveszik. Igaz, amiről én írok az nem igazán bulvártéma, viszont hasznos lehet(ne), ha az emberekhez eljutna.
Van valami módja, hogy tovább maradjanak kint a kiemelt posztok? Milyen szempontok számítanak a kiemelésnél?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Gyűrött Papír 2017.06.22. 10:38:52

Üdv!

Érdeklődve kattintottam a kiemelt blog részen az alábbi bejegyzésre:
"Így csinálj lekvárt cukormentesen"

dex.hu/x.php?id=inxinx2&url=http%3A%2F%2Findex.hu%2Findex2%2F%23bloghu%2Fblogozine%2F2017%2F06%2F21%2Fmalnas_epres_barack_lekvar_fozes_nelkul_egyszeruen

A baj az, hogy amit ajánl pár sorban az nem lekvár, hanem pürésített gyümülcs. A lekvár mindenképpen főzéssel készül.

Az észrevételem az lenne, hogy
- amiről lerí, hogy butaság, azt jobban kellene szűrni,
- ahol előmoderáció után jelenik meg a hozzászólás, az nem alkalmas vitára, főleg ha a nemtetsző hozzászólások meg sem jelennek (de legalábbis nem tudni, ha törölték-e). Nekem ezek sem jönnek be, ha sokszor kiemelik.

Ez utóbbira legjobb példa a spurman blog. Amit a legnagyobb web újrahasznosító oldal a blog.hu-n :)
Soha nem is kattintok már rá, ha meglátom és felismerem.

Köszönöm, ha elolvasta!

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2017.07.05. 16:39:24

Már többedszer kerül ki a "atudasforrasa".blog.hu (ezt muszály időzőjelbe foglalni), valami kamu posszttal, ami hemzseg a marhaságtól és a tárgyi tévedésektől (nem oda tartozó képek, belengetett totálisan irreleváns konteók). Tudom hogy mindig belefér a blogokba egy adag szubjektivitás, és nem lehet minden töriblog olyan színvonalas mind a pár zászlóshajó, de ez tényleg ijesztő...

lyzX · http://Kirandulo.Blog.hu 2017.07.06. 10:07:33

Most csak egy kis köszönet-poszttal jelentkezem. :)

Szerintem rendkívül előnyös ez az Index2 kiemelés, sok csetlő-botló (hozzám hasonló) bloggernek remek lehetőséget ad.
Nem mellesleg, néha a címsoromat vagy az ajánló szövegemet is átszerkesztik, ami - ha esetleg nem is mindig 100%-osan pont ugyanúgy látom - szintén jó okítóanyag, hogy válik egy cikk, téma "eladhatóbbá", mitől kapják fel rá jobban fejüket az olvasók. (Bár nem vagyok rajongója az "Ezt nem fogod elhinni!..." jellegű oldalaknak, de tudom, hogy néha felvágósabban is fogalmazhatnék.)

Úgyhogy köszönjük a lehetőséget, és csak így tovább! :)

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2017.07.06. 11:29:18

@Ződ2000: most komolyan, már lassan 2 napja tartjátok kint ezt a vacakot az index címoldalán (nem is az index2-n), minden második komment azon hőzöng hogy mennyire kiritkán aluli a poszt, kamu képeket tett bele, majd forrásmegjelölés nélkül tesz be szerzői jogos képeket "javítás" címén, és ami a leggázabb, mindig krikikus kommentet töröl a szerző, mintha minden okés lenne.

Ti pedig egy rekord címoldal kirakással honoráljátok...

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2017.07.07. 19:37:32

@Executive Services: Jogos észrevétel, nekem is feltüntek ezek a jelenségek. Figyelek, mert a válaszok engem is érdekelnének. Tudható, hogy fontos a katintásszám, meg a nézettség, de vannak olykor nagyon is elgondolkodtató írások, amik megérnék a nagyobb figyelmet, már csak azért is, mert többet érdemelnek egy-egy odaszúró kommentnél, márpedig egy magvas vitához nem elég pár perc.

Saját kérdésem: Nem minden írásnak van aktualitása. Egyszerűen a téma időtálló, ha úgy tetszik, örök érvényű. Miért nem lehet ezeket akár hónapokkal, évekkel később kiemelni, hiszen a mondanivalójuk tekintetében mindegy a keltezésük ideje, attól még lehetnek érdeklődői?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.07.27. 21:33:40

Az az érdekes, hogy a spurman blog mindih kikerül, holott csak egy lopott videó az egész poszt mindig, ami ráadásul általában meg hülyeség is.

BOLYonGOeLET · http://bolyongo-elet.blog.hu 2017.07.29. 15:55:57

Sziasztok,

Abszolut uj vagyok blogolas szempontjabol. Ennek ellenere az eselytelenek nyugalmaval elkuldtem egy posztomat az Index2-re az ajanlott link segitsegevel. A felugro ablakban kitoltottem minden mezot, majd rakattintottam az elkuldes gombra, de nem tortent semmi. Majd megegyszer, de akkor sem. Hogyan tudom, hogy sikeres volt az elkuldes (nem kaptam emailt a megadott email-cimre sem)? Bocsanat, ha valami egyertelmu dolgot nem vettem eszre, illetve nem olvastam el az osszes hozzaszolast....lehet ott van a megoldas? Amugy Linux-rol kuldtem, Chrome bongeszot hasznalva.
Ha valamiert nem sikerult, akkor hogyan tudom elkuldeni Nektek a posztomat?
A valaszt elore is koszonom.

BOLYonGOeLET · http://bolyongo-elet.blog.hu 2017.07.29. 16:18:06

Kozben megis csak vegigmentem a kommenteken es mar masnak is volt ez a problema. De a valasz alapjan ugy tunik, hogy a hatterben elkuldte a posztot. Ezuton is elnezest a spam-ert.

prolifigyelo148842069 2017.07.30. 15:29:19

A B1 blogcsalád, és az egyéb "balos" politikai "blogok" bérelt helyének említése valahogyan kimaradt a cikkből. Ahogy a szélsőséges zöldeké is.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.07.30. 22:59:08

@prolifigyelo148842069: azon már nem csodálkozom, de pl a spíleren és a többi igenytelen lopott kontenten igen

Biológus Naplója 2017.08.16. 15:30:20

Hali! Kezdőként nagymértékben megnőtt a látogatás az egyik bejegyzésemen. Ha kiemelésre került, azt hol tudom megnézni, hogy értesülök róla? Kérnék ehhez segítséget.

blknght 2017.08.18. 10:40:44

Szia!

Az admin oldalon a statisztikák alatt van egy hivatkozók fül, ha ott nagy az index.hu aránya akkor esélyes hogy kiemeltek.

tulokimre 2017.09.06. 14:26:25

@dr0: Szia! Végül is ebből lett valami? Mert ahogy elolvastam itt a hozzászólásokat és időnként megnézem az I2-címlapját, újra és újra belefutok ugyanazokba a blogokba, amit kiemeltek és reklámoznak vagy tényleg olyan bénák, hogy nem érteni a kiemelést (pl. Spurman).

Én a magam részéről áttértem a saját oldalamra, mert csak blogíráshoz túl fapados ez a felület, de néha azért eszembe jut, hogy írnék ide is jó tartalmat, ha elég biztos lehetnék benne, hogy kiemelitek.

(A saját blogomon van olyan cikkem, ami 134 lájkot és megosztást kapott, úgy, hogy lényegesen szűkebb körben terjesztem, mintha kiemelnétek.)

Ződ2000 · http://autossagok.blog.hu/ 2017.09.25. 22:09:06

@Ződ2000: kb megint ugyanaz a szitu, az index főoldal kiemeléseinél mintha külön kiemelési szempont lenne a bénázás, ha pedig a szerző arrogáns módon törli a kommenteket ahol ezt szóvá teszik, azt általában extra kiemeléssel honoráljátok. Sajátos logika :)

Gyalogrépa · http://suburbankitchen.blog.hu/ 2017.10.10. 20:30:16

Sziasztok! Korábban nagyon gyakori vendége voltam a főoldali ketrecnek és a index2-es ketrecnek is. Körülbelül két hete ez erősen visszaesett. Esetleg valami viselkedéssel kizártam magamat? Ha béna a blogomon valami, írjátok meg azt is! :) Kösz