UPDATE! 2019. szeptember 9-től az Index címlapján régi-új nevén Blogketrec, tőle jobbra Blog.hu Címlap néven működik, ami korábban i2 volt. A névváltáson kívül minden maradt a régiben!
Veled is biztosan előfordul néha, hogy az Index-címlapi vitrinünkben vagy az i2-n Blog.hu Címlapon találkozol egy valahonnét nagyon ismerős ajánlóval, ami mögött a címe és rövid leírása alapján akár a te frissen élesített posztod is lehetne. Aztán kiderül, hogy valóban az van, csak nem rémlik, hogy a címlapi ajánlót te írtad volna. Persze hogy nem, a legtöbbször mi adunk címet és felvezetőt a kiemelésekhez, helyetted. De ezentúl másképp lesz,ADJ TE A POSZTJAIDNAK CÍMLAPOS CÍMET ÉS AJÁNLÓT!
Erre való az admin legújabb funkciója, ami talán már fel is tűnt a posztszerkesztő melletti beállítások között. Ha nem találkoztál még vele, a kinyitható, ajánló kiemeléshez dobozt keresd a jobb hasábban, amikor posztot szerkesztesz. Itt adhatod meg, milyen címet, felvezetőt, és képet javasolsz a címlapi kiemeléshez.
UPDATE! Élesítés után is átírhatod a kiemeléshez adott ajánlót és címet, azok néhány perc elteltével nálunk is befrissülnek majd, címlapszerkesztéskor a legutolsó verzióból dolgozunk.
Meglátod majd, a tervezett címet 60 karakterbe kell beszuszakolnod, amiben már a szóközök is benne vannak. A felvezető, ajánló, lead, ki hogy nevezi már lehet hosszabb, de próbálj ott is határt szabni a kifejtésnek, jó ha beleférsz 150-160 karakterbe szóközöstül, a címlapok terjedelmi korlátai megköszönik, a felcsigázott olvasók pedig meghálálják a mértékletességet. Ha képet is adsz a kiemeléshez, azt mindenképp bloghus képlinkkel tedd.(Ehhez jól jön a picomatos képkezelés, ismered?)
Miután kitaláltad, megírtad, átgondoltad, kijavítottad, elmentetted, jobb jutott eszedbe, ezért átírtad, rámentettél, bezártad, beidőzítetted, rájöttél, hogy mégse, visszacsináltad az eredetire, amivel végül élesítetted is, készen is vagy. De mire?
CÍMLAPRA JELENTKEZEL
Ezentúl ha címmel és felvezetővel élesíted a friss posztodat, jóval nagyobb eséllyel kerülsz vele címlapra, mint az üresen hagyott ajánlóval. Ezentúl nem kell emailezz, telefonálj, csetelj, nem kell bevonzanod, rátéridőhajlítanod a posztodat a kiemelésekre, ha címlapra ajánlod, rögtön látjuk majd.
HA KLASSZ A CÍMED, VISZONTLÁTOD
A címlapszerkesztés jókora felelősséggel járó meló. Nem könnyű feladat szerkesztőinknek a napi 900 friss tartalom közül kiválasztanuk a kiemelésre érdemes fontos, hasznos, érdekes, szórakoztató, aktuális blogposztokat. Azokat, amiket sokan olvasnának szívesen, vagy szakzsargonnyelven szétkattintanának. Szerkesztőink jó érzékkel, rutinnal, és felkészültséggel emelik ki a legjobbakat a folyamatosan frissülő napi termésből. De a legjobb posztok is csak igazán klassz címmel és frappáns ajánlóval lesznek annyira vonzóak a címlapon végigfutó olvasóknak, hogy kattintsanak és elmerüljenek a végeláthatatlan tartalomfogyasztásban. Ez pedig úgy ahogy van, a címlapos felelőssége, emiatt övé a végső verdikt cím-ajánló ügyben.
Röviden
- a posztszerkesztőben kitöltött kiemelés-ajánlóval felhívod a figyelmünket a posztodra
- ha frappáns címmel és ajánlóval élesíted, jó eséllyel úgy is látod viszont a posztodat
- a címlap terjedelme véges, ma talán mások voltak a forró témák, ezért nem fért ki a posztod
- holnap a te írásod lesz, amit szétkattintanak, csak ne felejtsd el ajánlani!
Alig várjuk, hogy címlapra tegyünk!
Az utolsó 100 komment: